Bewertungen von Orient Drive Nijmegen

Neue Beurteilungen

5.0
Anonymus
28 August 2025

Good food nice price fast delivery What more do you need ?

Patje
27 August 2025
Frits
26 August 2025

Bezorging zeer snel en het eten was heerlijk

Marieke
24 August 2025

Gewoon top!

yvonne lieskamp
23 August 2025

goede kwaliteit, keurige bezorging

Els
20 August 2025

Precies op tijd, smakelijk . 1 klein verbrand stukje omelet, dat vind ik niet lekker, maar super hoor.

Geenen
20 August 2025

Helaas garnaal erg hard gebakken of opgewarmd, maar in iedere geval vreselijk taai. Zalm niet erg vers. Zijn beter gewend van orient plaza

Cuijpers
19 August 2025

Zeer snelle levering en service, daarbij perfecte kwaliteit van het bestelde eten. Een echte aanrader!

Christien
18 August 2025

Goede service. Het eten altijd goed verzorgd en lekker. Groet Christien.

Juan Juliao
18 August 2025

Super

Frits
18 August 2025

Bezorging was er zeer snel en vriendelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan Janssen
17 August 2025

Besteld was babi ketjap geleverd werd babi PANGANG

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan van Beekveld
17 August 2025
Anonymus
17 August 2025

Fine food, fast delivery

Cas
16 August 2025

Eten was voortreffelijk. Eigenlijk kon er niet bezorgd worden op ons adres ivm personeelstekort, echter na telefonisch contact lukte dit toch waardoor ons feest toch geslaagd was. Goede flexibele instelling.

EB
14 August 2025
Coby
13 August 2025

Bij het maandmenu zit vaak die Indische groentemix. Daar mag voor ons wel wat anders voor in de plaats komen. Verder alles prima.

Nvt
11 August 2025

Snel, en zeer goed warm nog. Konden gelijk gaan eten.

Rob van Kampen
11 August 2025

Bijzonder lekker, vriendelijke bezorger. Kan niet beter. 2x 5 sterren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Verheijen
10 August 2025

Zoals altijd, lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

N sweeting
10 August 2025
Henk
10 August 2025

Zoals bijna altijd weer perfect

Anonymus
7 August 2025

Als vanouds

Frits
6 August 2025

Vriendelijke bezorging en snel

Cujpers
6 August 2025

Snelle service en prima kwaliteit! Voor herhaling vatbaar!

E.lenoir
6 August 2025

Het was lekker wat ik besteld had

G Jongerius
4 August 2025

Iets meer groenten zou welkom zijn! Verder alles oké

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johnny Bodde '
4 August 2025

Alles was prima!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anouk
3 August 2025

Heerlijk en erg snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bianca
3 August 2025

Zowel bezorging als kwaliteit waren top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Regina Lanters
3 August 2025

Goede informatie en afhandeling bij H er T bestellen van Sus ho i

Betty Delgijer
2 August 2025

Altijd lekker eten en de bestelling komt op de afgesproken tijd!

Hendriks P.
1 August 2025

Niks mis mee. Zeer tevreden.

Fer
1 August 2025

Gewoon goed eten, complimenten. Zijn maar weinig goede restaurants die zich met hun kunnen meten

Wilma Papendorp
31 Juli 2025

Het was lekker .. Alleen sommige stukjes vlees van de babi pangang waren erg taai! Lang op moeten kauwen. Dat was jammer. Groetjes Wilma Papendorp

Joëlle
31 Juli 2025
H. de Jong
30 Juli 2025

Ongelukje bij transport, keurig opgelost, daarna satesaus vergeten maar ook vlot nageleverd. Prima service!!!

Henk van Megen
29 Juli 2025

Allemaal top

DIJK
28 Juli 2025

Zeer tevreden Eten is warm en goed van smaak tijdstip klopt volgens afspraak

Mieke
28 Juli 2025

Het was weer voortreffelijk

Paul
28 Juli 2025

Precies op tijd. Heerlijk eten. Echt een aanrader.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Plukker
27 Juli 2025

Prima vers eten, alles exact naar wens.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Victoria
26 Juli 2025

Snel bezorgd en erg lekker weer. Top, dank je wel

Erica Verheijen
26 Juli 2025

Was goed .. maar niet zo wat we gewendt waren ..

yvonne
26 Juli 2025
Sylvia
25 Juli 2025

Eten was niet lekker en niet gaar

Perry Kleinschiphorst
23 Juli 2025

Prima eten. Alleen voor de prijs wat weinig eten. Kwaliteit voldoende. Kwalitatief mager, terwijl de prijs best hoog is.

Juan Juliao
20 Juli 2025
Tom
20 Juli 2025
R
19 Juli 2025

Heerlijk eten en erg snelle bezorging!

R. JETTEN
17 Juli 2025

Helaas geen 5 sterren omdat de ajam ketjap niet te eten was, taai, te hard gebakken en uitgedroogd kippenvlees. Bezorging deelde mee dat ze 17.31 uur vertrokken waren voor een ritje van 5 minuten met de auto. Om 17.50 uur ontvangen. Eten was niet warm meer maar lauw.

Vermeulen
16 Juli 2025

Zeer snel bezorgd !!

T. van der Burgt
15 Juli 2025

Prima gegaan. Precies op tijd geleverd.

Raymond
12 Juli 2025

Snelle levering, belangrijker nog alles is ook lekker warm / heet nog en smaakt fantastisch dus mocht u twijfelen? Gewoon doen

Anonymus
10 Juli 2025

Best in town

Ton
10 Juli 2025

Ronduit slecht. Rendang had ik besteld, totaal geen smaak. Het leek wel alsof het vlees in een bak water had gelegen. Smaakloos. Zonde van het geld. Was allang niet meer geweest geen aanrader. Jammer

Pat
8 Juli 2025
Theo
8 Juli 2025

Was nog goed warm enkevering oraties op tijd

A. van Cruyningen
8 Juli 2025
Marjolein van Donzel
7 Juli 2025

Super snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cordulia Hermans
6 Juli 2025

hallo Orient Drive, het was prima. De bezorging was perfect op tijd en de maaltijd lekker warm. Kwaliteit: iin het algemeen goed. Alleen de nassi was een beetje droog en 3 x kip in de Java rijsttafel beetje saai. ik had op 1 X rundvlees en 2 x kip gerekend. Verder prima, bedankt! afz Cordulia Hermans.

H. Isendam
6 Juli 2025
cecile van poppelen
6 Juli 2025

inktvisringen wel betaald niet geleverd

Johnny Bodde'
6 Juli 2025

Alleen doosje van de sambal is erg kwetsbaar.Loopt soms half leeg in de zak tijdens vervoer.Verder is alles Super Top!!

Hennie De bie
5 Juli 2025
Victoria
4 Juli 2025

Snel geleverd en zoals altijd erg lekker

Willy de Viking
30 Juni 2025

Geen verbeterpunten was mooi op tijd en lekker warm

Mieke
30 Juni 2025

Het was weer erg lekker

Anita
30 Juni 2025
H. de Jong
30 Juni 2025
Walther Heijnen
29 Juni 2025

Bezorging en kwaliteit uitstekend ! We waren verrast

Pat
29 Juni 2025

Heerlijk gegeten en snelle en correcte bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

p van haren
29 Juni 2025

niet goed warm helaas !!!

Johnny Bodde '
29 Juni 2025

Heerlijk,lekker warm en netjes op tijd bezorgd.

Sylvia
25 Juni 2025

Super lekker altijd en op tijd

van den Heuvel
25 Juni 2025

Mooi op tijd bezorgd, alleen jammer in de tjap tjoy geen kip zat. Verder weer heerlijk gegeten

Barbara Quiros
24 Juni 2025

Erg lekker en snel thuisbezorgd. Fijn.

Dijk
23 Juni 2025

Zoals altijd zeer tevreden Een echte aanrader

Ger Heinsius
22 Juni 2025

Het was weer heerlijk. Nog bedankt voor de 3 kuipjes sambal

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nas
20 Juni 2025

Alles was lekker

Lies
16 Juni 2025

Wij waren met 14 personen, 2x2 verschillende menu’s besteld en nog wat extra’s. Allen hebben heerlijk gegeten. Bezorging was prima, precies volgens afgesproken tijd.

Henny Geurts
16 Juni 2025

Geen opmerkingen alles was correct en lekker.

DCLJ
16 Juni 2025

Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk, helaas liet de verpakking deze keer sterk te wensen over. 3 bakken waren gekanteld in de plastic tas, Bij Babi Pangang en de saté waren de deksels losgegaan en de helft van de inhoud zat dus onder in die zak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paulus
14 Juni 2025

Snel bezorgd , het eten was warm en het smaakte heerlijk. Jammer dat ik geen loempia kon bestellen via de app.

yvonne Lieskamp
14 Juni 2025
Willem rooijakkers
14 Juni 2025

Op de afgesproken tijd bezorgd en de kwaliteit was weer zoals we gewend zijn.

Fred
11 Juni 2025

Prima , zoals altijd

Geurts
10 Juni 2025

Loempia's waren enorm taai en hard. Verder was 't eten wel prima.

Tom
10 Juni 2025
Tom
10 Juni 2025
Rob
10 Juni 2025

Mooi op tijd bezorgd

Moon
9 Juni 2025

Loempia's waren taai en koud

Petra Hendriks
9 Juni 2025

Super snel en goed warm geleverd door een vriendelijke bezorger. Eten was ook heerlijk . Zeker voor herhaling vatbaar

van Tricht
9 Juni 2025

Altijd goed!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arie
9 Juni 2025

Zalig eten, stond klaar op de afgesproken tijd

Johan Janssen
8 Juni 2025

Precies op tijd en prima van smaak

Haan
7 Juni 2025

Goede service.

Wim de Bruijn
5 Juni 2025

Sorry. Ik mopper eigenlijk nooit. Het eten was koud, moest het opwarmen in de magnetron. De bami was elastiek. En de kip was droog. Heb niet lekker gegeten. Sorry maar het is zo

Jan
4 Juni 2025
Frank
4 Juni 2025

Alles top geregeld