Beoordelingen van Orient Drive Nijmegen

Recente recensies

5.0
A Janssen
gisteren

Eten werd afgeleverd volgens afspraak. Eten was warm. Smaak was goed., lekker gegeten.

Ilse
gisteren

Chicken stripes waren zo ver uitgebakken dat de kip verdwenen was... En dan 7,50 euro voor moeten betalen... Echt slecht.... Moet zeggen eten verder super lekker... Maar ontzettend prijzig... Sommige vleesgerechten zijn 80 a 90 euro de kilo prijs voor ons.... Echt schandalig duur...

Monique Verwoert
gisteren

Het eten had wel wat warmer kunnen zijn.

John
gisteren
Sebastian Langiewicz
19 januari 2022

Alles prima

M. Kleintjens
18 januari 2022

Het eten was niet erg warm.Dat is jammer Lekker eten en keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard Immel
18 januari 2022

Maaltijd netjes en bezorgd op de aangegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vleugels
17 januari 2022
Marc
17 januari 2022

Als altijd, Top!! Zowel de kwaliteit van het eten als de bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koen
16 januari 2022

Ik had een bestelling op internet geplaatst, maar was een gerecht vergeten. Dit kon ik vervolgens eenvoudig telefonisch nog wijzigen. Eten werd op tijd bezorgd en smaakte prima. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arriana
16 januari 2022

Orient plaza brengt het eten altijd heerlijk op temperatuur op de afgesproken tijd aan onze deur. Lekker eten!

Ger Heinsius
16 januari 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brakel
16 januari 2022
Gj
16 januari 2022
Thijs Kuijpers
15 januari 2022

Prima op tijd, goed op temperatuur, redelijke prijs en heerlijk! Dankjewel 🙏

Sebastiaan
15 januari 2022

Slap en smakeloos,

A bittet
15 januari 2022

Prima, was heerlijk en stipte bezorging. Top!!

Christa
14 januari 2022

We misten alleen een tofu sushi, 2x 3 is volgens ons 6, we kregen er 5 ;-). Verder weer lekker gegeten en superfijn dat er rekening wordt gehouden met de wensen/aanpassingen die we aangeven bij de opmerkingen

Vanessa
13 januari 2022
Vos
10 januari 2022

Netjes op tijd bezorgd. We hebben heerlijk gegeten.

J derksen
10 januari 2022

Het was lekker en super snel bezorgt

Erkens
10 januari 2022

Altijd lekker! Qua bezorging vaker te vroeg, nog nooit gehad dat ze te laat zijn!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
9 januari 2022

Weer heerlijk gegeten en mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I.
9 januari 2022

Zoals alle voorgaande keren, heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. Holland
9 januari 2022
Paul Timmerman
9 januari 2022
Kristina Hof
9 januari 2022

Snelle levering, super lekker eten Alles perfekt

Thijs Kuijpers
8 januari 2022

Heerlijk eten en op tijd bezorgd! Dankjewel 👍

W.Sanders
8 januari 2022

Goed eten..en ruim voldoende

Elly Arendsen
8 januari 2022

Zoals altijd precies op tijd en heerlijke sushi.

Jill
7 januari 2022

We hebben heerlijk gegeten en was precies voldoende. Bezorging was ook op de afgesproken tijd

Diana Keizer
5 januari 2022
Jong
5 januari 2022
N Claassen
4 januari 2022

Heerlijk gegeten.

Gerald
4 januari 2022
Eva
3 januari 2022

Precies op tijd. Heerlijke sushi, goed verzorgd!

Smits
3 januari 2022
H. Scheepens
3 januari 2022

Perfect op tijd. En weer heerlijk. 😜

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FP
2 januari 2021

👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos
2 januari 2021

Even wennen aan het online bestellen, maar de porties/hoeveelheden bleken nagenoeg gelijk te zijn wanneer je het haalt. Eten was warm en correct afgeleverd rond het afgesproken tijdstip.

Hein van der Kamp
2 januari 2021

De Crispy Turkey Strips was niet krokant en het bakje van de bijbehorende chillisaus was open en gelekt. Het eten was bovendien niet echt warm. De tomatensoep was wel goed en warm

Golsteijn
2 januari 2021
Liset
2 januari 2021

Was weer heerlijk!

Willemsen
2 januari 2021

Helaas was de bestelling niet compleet , we mistte een warm gerecht. Erg jammer. Dit werd later gebracht. Tip: contr van de bestelling voordat deze bezorgt gaat worden, de bezorger kan er niks aan doen.

J bitter
1 januari 2021
Willem rooijakkers
1 januari 2021

Het was in 1 wpord; fantastisch

Roxane Wisse
31 december 2021
Peters
30 december 2021

Heerlijke snelle levering, nu ook pokebowl!! Voor ieder wat wils een buffet gemaakt voor 6 mensen. Een heerlijke mix tussen Chinees en Sushi.

SM
29 december 2021

Bezorging netjes op tijd en eten erg lekker!

Rene Friebel
28 december 2021

Eten was goed en veel keus. Bezorgservice was op tijd. Alles was nog goed warm.

perry kleinschiphorst
28 december 2021

We hadden het maandmenu besteld gisteren en laten bezorgen. Sommige gerechten waren sterk afgekoeld en anderen warm. Heel vreemd maar niet fijn

Els
27 december 2021

Was weer heerlijk. De pokebowl is super

Stoter
27 december 2021

Het was te weinig en niet te eten De smoor dreef in een bak met soep en rest zat weinig smaak aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronaldo
26 december 2021

Eendje was uitmuntend en speenvarkentje was fantastisch, mifang was zoals het moet en de bami kan niemand beter maken dan The Oriënt-drive

In den Bosch
26 december 2021

Eten was lauw warm en gauw koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

The
26 december 2021

Nijmegen

Mascha Geurts
25 december 2021

Nooit iets op aan te merken. Altijd heerlijk en op tijd.

Merve
25 december 2021
Evers
25 december 2021

Niet alle gerechten staan online bij bezorgen. De dmv vakje onderin kom je uiteindelijk wel uit bij wat je wilt hebben.

Victor Mesker
25 december 2021

Een verbeterpunt zou zijn: het beter op temperatuur houden van het eten. Het smaakte verder wel goed.

Henk
24 december 2021

Was prima en genoeg :)

Ravestein
24 december 2021

Het was heerlijk!!!! En de bezorging wás perfect op tijd

Mark
23 december 2021

Optijd geleverd en warm aantader

Karel M.H. Leummens
23 december 2021

zoals verwacht was de bestelling bij Oriëntplaza weer perfect.

Ronaldo
23 december 2021

Orient-drive was, is en ik denk/hoop dat ze altijd zullen blijven: fantastisch This delivery-oriental restaurant is a gift from heaven and let God bless them The chinese cooks of the Oriënt are marvelous !

B.B.
23 december 2021

Top eten! Warm, vers en prima hoeveelheden! Maar ruim een half uur langer moeten wachten dan de bevestigde afhaaltijd.

Peet
22 december 2021

Snelle bezorging en het smaakt heerlijk zoals altijd.

Van Berkom
22 december 2021

Gebakken banaan was echt niet oké

Marcha
22 december 2021

Hey there. Het was super lekker, zoals ik van dit restaurant gewend ben! Bezorger was klantvriendelijk en had zich aan de Covid-maatregels gehouden. TOP!😉👍

Anoniem
22 december 2021

Pokebowl Orient besteld, het was heerlijk, een smaakexplosie. Een vriendelijke, vrolijke bezorger en het werd snel geleverd. Onze complimenten!

Rien Eyzenga
22 december 2021

We merken dat de sushi's de laatste tijd wat meer in het bakje tegen elkaar aan worden 'gepropt'. Alsof alles in één bakje moet. Daardoor wordt het wat lastiger om ze er met de stokjes uit te halen. Ze vallen dan wel eens uit elkaar. En dat is jammer.

Jolanda
20 december 2021
Ronaldo
20 december 2021

Mighty fine food

Jeannet Kornelis
20 december 2021

De 5 sterren zijn voor de kwaliteit van het eten. Geen enkele ster voor de gang van zaken mbt bestellen en afhalen. Vanuit mijn bedrijf lunch besteld. 13:20 is laat en de bestelling was niet klaar. Heb op het raam van de drive inn staan bonzen om aandacht te trekken. Als er lunch afgehaald kan worden zou ik het proces anders inrichten. Vanaf 12 uur mogelijkheid om af te halen en vanaf (minstens) 11 uur telefonisch bereikbaar.

Pieter Lorwa
20 december 2021
Anna
20 december 2021
Chris
19 december 2021

Hadden gevraagd om 18 uur te bezorgen , en perfekt op tijd als het kan 6 sterren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smits
19 december 2021

Poke bowl en wonton soep zeer smakelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland van den Brom
19 december 2021

Maand menu besteld waren mooi op tijd met bezorgen,en het was weer Heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dvdm
19 december 2021

Altijd lekker! Snel geleverd. Iets uit de bestelling ontbrak maar dat werd nagebracht zonder dat ik zelf contact hoefde op te nemen. Top dus!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
18 december 2021

Eten optijd klaar, was iets eerder dan opgegeven afhaaltijd. Dit was geen probleem. Wederom was het weer heerlijk, de beste uit heel de regio vind ik! Super weer! Tot de volgende!

Annelieke
16 december 2021

Vond de daging smoor taai, hoort juist lekker zacht te zijn.

Michel
15 december 2021

Het eten was lekker en goed warm . Het was zo als altijd goed .

Yvette
15 december 2021
M Jonkers
15 december 2021
Verheijen
15 december 2021

Zoals altijd was elk onderdeel van het maandmenu heerlijk

Anonymus
14 december 2021

The Oriënt Drive is a golden choice Fine food, great taste and the delivery is faster than light

Kim Janssen
13 december 2021

Onze eerste ervaring met afhalen bij Orient Drive, meteen 5 sterren! Wij hadden vooraf thuis besteld, rustig bekijken wat je wilt bestellen en een gewenste afhaaltijd kiezen. Terwijl vele anderen in de rij in de auto wachtten op hun zojuist geplaatste bestelling, konden wij direct door naar de afhaalruimte en onze bestelling die we online betaald hadden, direct afhalen. Normaal gaan wij altijd heerlijk uit eten binnen in het restaurant maar in deze bijzondere tijden is de Orient Drive zeer zeker een mooi alternatief waarna je thuis kunt gaan genieten van al dat lekkers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Knoers
13 december 2021

De sashimi is veel te dik gesneden daarbij gad ik een kleine sashimi tonijn en zal m besteld en kreeg een hele grote van enorm grote en dikke stukken vis. Jammer om dit weg te gooien.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

David
12 december 2021
Tonnie Vissers
12 december 2021

1e keer besteld,bezorger was precies op tijd,en eten was lekker warm,prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K.J.Frenay
12 december 2021

Lieve bezorgster, eten goed warm ontvangen, binnen aangegeven tijd dus complimenten!

Monique
11 december 2021
X
11 december 2021
Anonymus
10 december 2021

Oriënt Plaza is the best delivery-restaurant in the Benelux !

koos papeleu
10 december 2021

prima eten op tijd bezorgd

johan wlochacz
8 december 2021

Wederom goed gegeten. Een goede maaltijd voor een bijhorende prijs.

bob oomkens
8 december 2021

Was niet warm meert

Wisse
7 december 2021
Chris Hol
7 december 2021

Eten was mooi op tijd erg lekker mijn gasten hebben er van genoten

de Wit
7 december 2021

het was niet warm meer

Henk
6 december 2021

Heerlijk gegeten en ook nog eens keurig op tijd! Complimenten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan Lindhout
6 december 2021

Rijk gevulde pokebowl precies op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

José Peters
6 december 2021

Bij het ophalen van de bestelling om 18.00 uur was het erg chaotisch. Na 15 minuten was ik pas aan de beurt terwijl ik er om 17.55 al was. Bij thuiskomst bleek ook de bestelling niet te kloppen en was een bak bami verwisseld met een bak saté. Dit werd zeer netjes opgelost. Echter gingen we daardoor pas om 18.45 uur eten en was. alles nagenoeg koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I de bruijn
5 december 2021

Top. Lekker gegeten en de levering was precies op tijd. 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

sluijtman
5 december 2021

eten was niet echt warm meer

J.H.Verduyn Lunel
4 december 2021

Super netjes op tijd geleverd en heerlijk eten .

Hv
4 december 2021
TheA
4 december 2021

8

John Coenen
4 december 2021

Helaas niet op juiste tijdstip bezorgd. (Kwam kennelijk door klein ongeval)

MarBee
3 december 2021

Smakelijk eten en goede porties, nasi vreemde smaak

Parrott
2 december 2021

Om 1708 uur bestelling geplaatst, bezorging was geschat om 1808 uur. Om 1813 uur mail gehad dat de bestelling vertrokken was. Om 1845 gebeld, toen bleek dat de bestelling pas om 1830 was vertrokken. Volgens de medewerkster kwam dit door personeelstekort, verkeerd personeel, drukte, kapotte mobiele telefoon enzovoorts. Beloofde dat er nu een 2e bezorger was die samen met de 1e bezorger de bestelling zou komen brengen. Rond 1915 nogmaals gebeld omdat er nog niets afgeleverd was, toen bleek dat de bezorging helemaal niet meer kon worden geleverd. Het aanbod was een nieuwe bestelling, binnen een half uur. Uiteindelijk dus om 1945 aan tafel voor een bestelling die om 1708 gedaan was. Excuses van de man aan de telefoon en de bezorger, maar daar maak je toch niet zo heel veel goed mee na 2 1/2 uur wachten op een bestelling. Ik heb 2 keer zelf moeten bellen, ik denk dat we anders nu nog zouden wachten.

GeMa
29 november 2021

Lees svp wat de klant schrijft bij de bestelling shusi niet bij elkaar verpakken maar apart per artikel hoe moeilijk kan het zijn. Ik bestelde o.a sieuw yuk kreeg hard gebakken vlees niet lekker bah.

Geert
29 november 2021

Het eten was een beetje smakeloos helaas.

J.Janssen
29 november 2021
Nancy Driessen
29 november 2021

Indische rundstoofvlees veel vet eraan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gertjan
28 november 2021

Heerlijke sushi. Vers en prima kwaliteit. En altijd stipt op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy Festen
28 november 2021
Michel
28 november 2021

Heerlijk gegeten was weer super. Helaas sushi vergeten maar snel na bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marian
28 november 2021

Niks alles perfect was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

PJ
28 november 2021

De mihoen is verrukkulluk. De kipsate is lekker. De sate saus is iets te zoet. Met sambal weer op te lossen. Ik had géén tahoe foe yong hai besteld maar kipfoeyonghai waarin gepocheerde eieren in horen. De verscheidenheid aan zoet is te weinig. Ik miste zoveel meer wat dat aangaat. Waar is de kwe lupis bijvoorbeeld zonder kleurstoffen? Of kwe lupis (gebroken witte rijst) longtong ?! Met de rozensiroop...en verse lychees. Ook lychee liquer mag verkocht worden of mango liquer of meloen gin..53 procent alcohol. Zelfs sigaren en sigaretten en tabak mag verkocht worden. Ik heb bewust niet gekozen voor sushi en sashimi en de wonton hapjes dat heeft te maken met een verschil van smaak. Bedankt voor jullie inzet en liefde voor het goede des levens. PJ.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kwee
28 november 2021

Het is allemaal goed. Ook is de bestellingen op tijd binnen

Els Boelens
27 november 2021

Pokebowl was heerlijk

PJ
26 november 2021

Het eten was voortreffelijk. Wat ik wél miste was gegrilde inktvis gevuld met wat aardappel puree waarin wat kleine garnalen en bosuitjes en sambal in zit. Ook de mogelijkheid van verse gekookte eieren als bijgerecht...zonder saus. Gepocheerde eieren. Rundvlees sate. Mis ik ook. Of gegrilde tonijn filet sate. Met verse koriander salad, garlic tamari en fresh gingerroot. Meloen roomijs Mangoroomijs Espresso roomijs. Bonbons. De wijnen zeer goed gekozen door de inkoper. Verder verrukkelijk van smaak. Vriendelijke groetjes, PJ.

Piotr
26 november 2021

Lekker en op tijd

Ger Heinsius
25 november 2021

jullie zijn gewoon goed

First order
23 november 2021

Limited choice, many dishes were not available

den Brok
22 november 2021

Wederom lekker

Lex Keijzer
22 november 2021

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en de presentatie hiervan. De status mailtjes vind ik ook uitstekend, ik krijg daardoor inzicht in de voortgang en het aflevermoment. Dankjewel, we hebben heerlijk gegeten. Groet, Lex.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo Duppen
21 november 2021

Prima verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hein van der Kamp
21 november 2021

Ik had peking eend besteld en deze hoort gewoon krokant te zijn. Dat was die niet echt. Jammer. Smaak was wel redelijk. Tja Tjiew was redelijk maar ik miste de zoetigheid van het vlees. Kan ook aan mijn smaak liggen. Al met al was ik wel beter gewend van Oriënt Plaza. Tomatensoep was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Victor
20 november 2021

De vis kwaliteit is zeer omlaag gegaan sinds we hier voor het laatst gegeten hebben

Monique
20 november 2021

Kwaliteit van de sushi was niet zoals we die gewend zijn van Oriënt plaza

Marian Gerritzen
20 november 2021

In een woord top

Susan
19 november 2021
ger evers
15 november 2021

het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Golsteijn
15 november 2021

Alles weer OK👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carin nikkelen
14 november 2021

Het werd netjes op tijd gebracht en het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nico
14 november 2021

Alles prima verzorgd en stipt op tijd aan de voordeur aangeleverd.

Wendy
13 november 2021
Brouwer
12 november 2021

Eten is prima en wordt goed warm geleverd. Echter de prijsverhogingen zijn wel serieus deze keer. 1 Bak nasi 50 cent duurder en 1 bak mihoen kost nu 6 euro! En bijna alle gerechten bij de afhaal zijn minstens 50 cent per item duurder geworden. Ik persoonlijk vind dat grof!

Hetty
10 november 2021

Het eten was niet erg warm

George
8 november 2021

Snel en lekker op temperatuur, goede service, lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. Jetten
7 november 2021

Krijg een mail om 18.02 uur dat het eten onderweg is. Om 18.30 uur staat de bezorger voor de deur. Problemen met routeplanner gaf hij aan. Eten niet meer warm. Stonden met vijf man voor de magnatron om weer te verhitten. Ben ik niet gewend van Oriient Plaza.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dgl
7 november 2021
C Uland
6 november 2021
Jolanda
1 november 2021

Fijn de manier waarop men meedenkt over een lekkere maaltijd voor iemand met allergieën.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
1 november 2021
Herold
1 november 2021

Eten was goed, ze kwamen het op tijd brengen. Zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Hest
31 oktober 2021

Was warm bij levering was perfect op tijd en was lekker Oftewel top👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelien
31 oktober 2021

weer heerlijk gegeten, het Java menu. bestelling weer mooi op tijd en lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willie
31 oktober 2021

Naar mijn mening had ik om half zes besteld maar stonden half vijf al met eten hier moet zwegen Ray heeft het heel netjes opgelost mag ook gezegd worden dank Jewel hiervoor groet williw

Marleen
30 oktober 2021

Smaak van eten is goed, alleen jammer dat bezorger 10 minuten voor de deur staat en dan pas uitstapt

Jessica
29 oktober 2021

Heerlijke verse sushi , betaalbaar en super snel bezorgd aanrader ga zeker vaker bestellen

Pieter
28 oktober 2021

Zoals altijd waren wij erg tevreden over de bestelling. Echter, de gyoza vielen tegen. Tot nu toe waren ze altijd lekker zacht... gisteren waren ze krokant en daarmee minder lekker.

Kees van Eerten
26 oktober 2021

Bezorging was keurig op tijd! Mini loempia's wel erg mini! Een grote loempia (speciaal) is bij u niet te bestellen, volgens mij! Heel smakelijk en goed bereid eten: we hebben er van genoten! Bedankt

Piet
25 oktober 2021
Fred
25 oktober 2021

Super eten en goede service/bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arnold
25 oktober 2021
Hans
24 oktober 2021

Helaas werd het eten behoorlijk koud afgeleverd. Sommige gerechten waren zelf echt te koud. De rendang was wel goed warm en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjonny heimans
24 oktober 2021

Wederom super lekker en op tijd bezorgt. Alleen een minpuntje is dat bij zo'n bestelling van deze waarde geen kroepoek erbij krijgt .dat zijn nou net die service puntjes om klanten ook binnenboord te houden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke
24 oktober 2021

Lekker eten, bij levering waren de bijgerechten echter al zover afgekoeld dat we deze opgewarmd hebben. Bezorging was iets aan de latere kant maar netjes op afstand vanwege Corona.

Monique
23 oktober 2021

Bij het bestellen kies de verkeerde bezorgtijd, nagebeld of mijn bestelling een uur eerder bezorgd kon worden. 'We gaan ons best doen' was de reactie en het is gelukt, top dat het gelukt is. Qua eten heb ik en beetje gemengde gevoelens. De sashimi was erg dit gesneden, jammer is niet nodig, want dit verbeterd de smaak niet. De sushi set large(nigiri) was ook niet fantastisch, te veel rijst, hierdoor worden ze te groot en de verhouding is uit balans. Carpaccio nigiri???? Hoe kom je erbij???? Een absolute aanfluiting, dit kan echt niet. Totale verkazing(te vernederlandsen) van sushi. De Dragon Maki daarentegen was geweldig, stevige rol, goede verhoudingen en top qua smaak. Conclusie: Nigiri negeren en kiezen voor de Maki.

Els
23 oktober 2021

Was fijn van smaak.

Voss
22 oktober 2021

De aangegeven verwachte bezoegtijd klopte niet. Na de mail dat de bezorger onderweg was duurde het nog drie kwartier voordat het eten arriveerde met als gevolg niet echt warm eten meer. Erg jammer

Ger Heinsius
21 oktober 2021
Marianne Huibers Meiland
21 oktober 2021
Theo
19 oktober 2021

Kroepoek vergeten mee te leveren maar na telefoontje netjes nagebracht

Fam Kuijpers
17 oktober 2021

Perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bulent
17 oktober 2021

Alles heel lekker!

Jan
17 oktober 2021

Dank voor een heerlijke maaltijd, netjes en op tijd bezorgd

Raph
16 oktober 2021

Lekker, precies op tijd bezorgd. Heel tevreden!

petra
15 oktober 2021

deze x viel t echt tegen . De babi pangang was totaal niet geroosterd en erg doorgebakken ,met veels te dunne saus . De tjap toy kip ....hhhmmm ik weet niet of t komkommer of courgette is maar er zat veels te veel van in ...en weinig kip

Rino
11 oktober 2021

Jammer dat het eten niet warm meer was. En dat de kroepoek in allemaal kleine stukjes werd bezorgd. De smaak van het eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
10 oktober 2021

Heerlijk eten, mooi op de afgesproken tijd bezorgd. Zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

robby
10 oktober 2021

De bezorging is perfect. Het het online bestellen kan beter. De site lag er opeens uit. Toen ik belde kreeg ik te horen dat deze als het druk is inactief gemaakt wordt, zodat bestellen niet mogelijk is. Het zou handig zijn dat dit op de site goed wordt aangegeven. Nu ga ik verschillende browsers proberen terwijl er iemand gewoon het online bestellen heeft uitgezet.

Mas
10 oktober 2021
Enrico
10 oktober 2021

Altijd lekker. Vers. Goed op temperatuur. Beleefde bezorgers

Derks
8 oktober 2021

Heerlijk verse sushi en binnen de afgesproken tijd geleverd!

Shirley
5 oktober 2021

Eten was super lekker kroepoek was alleen te doorgebakken En moesten lang wachten kon kiezen zo snel mogelijk of 18:00 om 17:00 gekozen voor zo snel mogelijk maar was toch 18:20 voordat we het thuis hadden dat was jammer! Maar wel lekker gegeten!

Colbert James
5 oktober 2021

Het eten was goed en lekker, de bezorging was op de afgesproken tijd. Chapeau!

Miranda
4 oktober 2021

Het eten kwam een half uur te laat Er wordt door ons rekening gehouden met tijd van eten medicijnen De gebakken banaan had een erg dik deeg jasje waardoor de smaak v banaan weg viel Erg jammer ben dit ook niet van jullie gewend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arthur
4 oktober 2021

Kwalitet uitstekend als altijd! Bezorging precies op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Teunissen
3 oktober 2021
Lummen
2 oktober 2021

Er was teveel gerechten met tomatensaus. 2 van 3 dat is teveel.

Ton de Baaij
30 september 2021

Wij vonden het heel zorgvuldig van de bezorger, dat hij nieuwe kroepoek wilde bezorgen, omdat de zak die hij bij zich had gebroken kroepoek was geworden. Wij vonden dat niet erg, omdat we het zelf ook in stukjes zouden maken, maar dat hij zo attent was, vonden wij echt heel goed van hem. Complimenten!

Ingrid de Jongh
26 september 2021

Zoals altijd lekker

Heleen
24 september 2021

Onverwacht bezoek. Heerlijk gegeten dankzij Orient Plaza!

Heinsius
23 september 2021

Het eten was niet echt warm.

Derksen
22 september 2021

Wel verwarrend dat je online bij 3 babi pangang als je drie soorten rijst, bami, mihoen aangeeft, 9 bakken met dit alles erbij krijgt. Dat is niet zichtbaar op de site, hoogstens is de prijs hoger.

Adrie
20 september 2021

Geweldige snelheid en service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisette rossen
20 september 2021

Het zag er goed uit,maar het was niet erg warm meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Demi
20 september 2021

Vriendelijke bezorger én heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
19 september 2021

Snelle bezorging, netjes verpakt en warm bezorgd. Zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.v.D
19 september 2021

Bezorgen en eten is geweldig ook warm en netjes afgeleverd..dank u.

Dave
19 september 2021

Wederom keurig optijd ! Kwa bestellen 1 van me favorieten

Jan van Beekveld
18 september 2021

Wij vonden dat het groentebakje bij de Tjap Tjoy matig (te weinig) gevuld was. Die mad van ons beter gevuld worden. De prijs is er hoog genoeg voor.

Emil
18 september 2021
Michael
17 september 2021

Zoals altijd smaakvol en betaalbaar goed eten .....

Julia
16 september 2021

Maandmenu was weer lekker en op gevraagde tijdstip bezorgd.

Richard
13 september 2021

Heerlijk en snel. Alleen de inktvis ringen waren te gaat

Hermsen
13 september 2021

Wij zijn zeer tevreden met het voedsel,en met de thuis breng service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kimberly
12 september 2021

Super snelle levering! Was precies om 17:45 aan de deur Was zelfs nog heet dus perfect! En vriendelijke bezorger! Hier ga ik vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice
12 september 2021

Zag er goed uit lekker gegeten. Bezorging was prima

Roelofs
12 september 2021
Heleen
11 september 2021

Snel bezorgen. Goede kwaliteit goed op temperatuur heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.

Anonymus
11 september 2021

Mooie en goed verzorgde sushi California temaki extra fijn We love you for many years

Louis Peperzak
11 september 2021

Altijd tevreden voor de goede services

Roxane
9 september 2021
Karel Leummens
8 september 2021

De kwaliteit en smaak van de bestelde gerechten was weer uitstekend. De aflevering was ook deze keer weer precies op tijd en goed verzorgd.

Belinda v D.
7 september 2021

Altijd smakelijk, meer dan voldoende, warm en op tijd bezorgd!

kuijsters
6 september 2021
Gerrit
5 september 2021

Snelle tijdige levering en heerlijk maadmenu met goede kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harrie
5 september 2021
Karin
5 september 2021
Thijs
5 september 2021

Bestelling gedaan om zo snel mogelijk te laten bezorgen. (16.15 uur) Netjes een bevestigings mail met verwachte bezorgtijd. (17.05 uur). Om 16.29 uur een mailtje krijgen dat de bezorger onderweg is en om 17.45 goed warm eten krijgen. Zeer tevreden over deze snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christ
4 september 2021

Het was lekker maar de bakjes met pangang en kip in saus waren half vol. Niet wat we gewend zijn van jullie.

Jaap
3 september 2021
Michael
3 september 2021

Het eten kwam op de afgesproken tijd . Netjes afgeleverd eten smaakte goed en was goed warm . Tot een volgende keer

Aleje
1 september 2021

Helaas viel het eten erg tegen deze keer. Wij hadden het JAVA maandmenu besteld. Al het vlees , de kip en het rundvlees was droog en niet echt lekker. Heel jammer! De vorige keer heb ik 5 sterren gegeven, nu was het eten een echte tegenvaller. We hebben bijna een uur op het eten moeten wachten. Dit was op zich van te voren bekend, maar vond het best lang voor een doordeweekse dinsdag.

Lin
1 september 2021

Heerlijke verse sushi! Snel geleverd!

Marion
30 augustus 2021

Alles prima! Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda van Asch
30 augustus 2021

De bestelling kwam pas om 17.40u Het eten was koud en de mini loempia,s hadden een bijsmaak alsof ze niet goed meer waren . Zo heb ik het eten van jullie nog nooit gehad

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorien joosten
29 augustus 2021

De maaltijden waren smakeloos er zat geen of weinig zout en kruiden in Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert-Rutten
29 augustus 2021

Zeer snel binnen 20 min Heel amajelihk

Lisa
28 augustus 2021

Sneller dan aangegeven. Lekker. Vers. Groenten top nog beetgaar.

Hetty
28 augustus 2021

zeer vriendelijke bezorger! heerlijke maaltijd

GeMa
25 augustus 2021

Zeer slechte bezorging bestelde soep was er niet bij en Foe Yong Haïti was er ook niet bij. Wel hebben ze dat 45 min later alsnog gebracht. Ik kan dit niet echt waarderen. Dat men het goed wilde maken met een plak kroepoek zet mij lachspieren in werking. Ben teleurgesteld over deze gang van zaken.

M M van Rees-Looijen
25 augustus 2021

Een uur op de bestelling moeten wachten.

Kjeld
24 augustus 2021

Prima eten voor een prima prijs erg tevreden, sommige gerechten hadden wat meer smaak mogen hebben beetje flauw.

Lenders
23 augustus 2021
Sebilla
22 augustus 2021
Leonides
22 augustus 2021

Alles naar wens geweest. Heerlijk gegeten! Ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo Verheijen
22 augustus 2021

Eten was weer prima, alleen een van de kroepoek was in 50 stukken.

Ton
21 augustus 2021
Sonja
21 augustus 2021

Eten was goed maarrrr... de gratis sushi , de Spicy maki rol was echt niet te eten, gewoon echt heel vies!! die hebben we weg gegooid.

Ed Warringa
21 augustus 2021

Prima eten. En zoveel, dat we met 4 personen er morgen nog van eten. En de bezorger vond, dat we een mooie tuin hadden. Dank voor het compliment.

Ester
20 augustus 2021

Erg lekker, vers en snel bezorgd. Prima in orde! Klein minpuntje, er zat een klein beetje zeewiersalade bij de sashimi. Als dat de volledige zeewiersalade was, was dat wel een beetje weinig.

Leo
17 augustus 2021

Java maand menu was heerlijk, maar het indischvlees was VEEL te zout.. jammer...

FB
15 augustus 2021

Eten was helemaal NIET lekker!! Menu niet, saté niet, garnalen niet Echt absoluut GEEN AANRADER!!!

AH
15 augustus 2021

Snel, op tijd en warm! Zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harrie Vossen
15 augustus 2021
Marian
15 augustus 2021

Hoi het Eten was op tijd en goed warm, netjes gebracht,was erg lekker,alleen jammer voor de hoeveelheid aan eten wat we hadden,2 hele kleine stukjes kroepoek,vorige keer hadden minder besteld kreeg je grote stukken kroepoek.

geraldine
14 augustus 2021
Pieter
14 augustus 2021

Snelle bezorging. De Daging Smoor was heel erg zout. (het was echt niet lekker meer).

Pijma
14 augustus 2021

al het saus is gaan lekken omdat de bakken niet horizontaal werden gehouden. En de bakken waren moeiijk te openen door de saus, Ik heb er niets op tegen om langer te wachten tot het goed afgeleverd kan worden. Mij verging de eetlust. Jammer dat ik geen foto kan meesturen.

R Winters
14 augustus 2021

Netjes op tijd geleverd en kwaliteit zoals verwacht. Heerlijk gegeten

Sanne
13 augustus 2021
Kristianne
12 augustus 2021
Margreet
11 augustus 2021

Heerlijk heerlijk als vanouds

Rob
10 augustus 2021

Het eten is lekker, wel lachwekkend is de hoeveelheid kroepoek voor een gerecht voor 3 a 4 personen

Mieke
9 augustus 2021

Bestelling kwam mooi op tijd, eten was lekker en goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert M
9 augustus 2021

Java rijsttafel besteld. Bezorger was stipt op tijd. Nog belangrijker, het eten was uitstekend. We hebben met zijn 2-en erg lekker van gegeten. Een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vanLaar-service
8 augustus 2021

Snel, goed, en heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemie
8 augustus 2021

Wel lekker maar het eten was niet al te warm . Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emma
8 augustus 2021

De kwaliteit van het eten en de bezorging zijn altijd dik in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marga Akkers-de Baat
8 augustus 2021

Bestelling weer mooi op tijd geleverd.. dit keer een klein minpuntje..ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan en was altijd nog heel goed op temperatuur..dit keer was het eten helaas niet echt warm dus moest álles opgewarmd worden , jammer.. verder smaakte het goed 😊

Peter van Daelen
8 augustus 2021

gedeelte van het varkensvlees was niet gaar Algemeen was de smaak van het gerecht redelijk vlak

Judith
7 augustus 2021

Had om half zes afgesproken en ze waren precies op tijd. Eten was lekker.

Derksen
7 augustus 2021

Lebering was correct en op tojd eten was warm. Kwaliteit is goed.

Gerrits
7 augustus 2021

Heerlijk gegeten. Een maandmenu en een zelf samengestelde sushi plaat. Alles was heel vers. Exact op tijd geleverd. Van mij mag de bami/nasi iets minder vet. Verder super

Emil
6 augustus 2021

Lekker gegeten! Mix van Chinese en Indonesische gerechten, alles weer smaakvol.

Ton
6 augustus 2021

Bezorger was vriendelijk en keurig op tijd. Rijsttafel ok. Sushi laat te wensen over.

Smits
5 augustus 2021
A. noniem
4 augustus 2021
Tessa
4 augustus 2021

Erg lekker eten, bedankt! De kipsaté vonden wij minder lekker dan voorheen. Helaas hebben we de kippensoep niet ontvangen terwijl wij deze wel besteld hebben.

Michel
4 augustus 2021

Mooi op tijd de soep was heet Het eten was niet echt heet maar wel lekker

BS
3 augustus 2021
H.janssen
2 augustus 2021
Nagy
2 augustus 2021
hafida
2 augustus 2021

de sushi was prima. de gerechten vielen heel erg tegen en waren niet lekker

Julia
2 augustus 2021

Deze keer het maandmenu besteld en het was weer lekker en de bezorging was zoals gewoonlijk on time .👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sleper
1 augustus 2021

Heel lekker en perfect op tijd!

Lia
31 juli 2021

Nette en snelle bezorging en lekker eten.

Anja
31 juli 2021

De sushi smaakte heerlijk.

Mathilda
31 juli 2021

Echt lekker